Friday, December 9, 2011

Hey Bitch!

Assalamualaikum dan hai bloggers :D okay after a long time tak update harini rasa nak update sebab terasa tak puas hati dengan kau kau kau and youu *ehhhh bukan korang yang baca ni,maybe dia takkan baca. Nak tahu tak kenapa dia takkan baca?sebab dia tu setakat Facebook layan la.Lain semua dia kuno sikit,apa tak tahu :) #okay gelak kuat-kuat sekarang :D




Macam ni ceritanya,dalam tahun ni aku tak ada menggelarkan sesiapa dgn gelaran Bitch tapi kau la yang pertama dapat gelaran tu for this year.Dah nak masuk 2012 ni pon ada yang nak cari pasal,kan free-free dapat Bitch from me for 2011 :) Aku bukan la suka-suka nak cakap dia macam tu.Ni sebab dah lama bertahan dan bersabar dengan sikap kau.Yesss kau memang cantik.Ada PAKWE kan?Wuuuuu hot kan :P 




Tapi kenapa kau suka nak ambik kebahagiaan orang lain?Maksud aku,kau kan ada BOIFREN then kenapa kau sibuk-sibuk jaga tepi seluar aku?Hah?Takde kerja dah ke?Homework semua dah siap?Sampai ada extra time untuk kikis kebahagiaan orang?Hahaha come on la,wake up girls!Jangan buat perangai macam org dulu-dulu.




Siap buat pengakuan sulit depan aku.Nak tahu apa pengakuannya?




--
---
----
-----
------
-------
--------






aku:Pinjam handphone boleh?Nak tengok jap.
bitch:Oh nah!
aku:Fuyooooo sikit gila contact lelaki.Ada ************ je lelaki.
bitch:Alaa biasala,pakwe aku suke check handphone,dia tak bagi aku simpan nombor lelaki.Ada banyak je nombor laki,tapi aku tukar pada nama perempuan,bukan dia tahu pon.
aku:Ohhh,aihhh pelikk!Macam tu pulak eh kau?
bitch:Hidup kenala pandai menipu sikit hahaha














Masa tuuu,aku macam WHAT THE HELL WOMAN! Patutla kau suka rampas hak orang.Macam ni kau layan bf kau.Hurrmmmmm cerita dia sekarang aku sedih la dan kesian jugak dekat bf dia tu,kena tipu hidup-hidup dengan kekasihnya.Apalah nasib that guy kan?So i wish that Bitch mendapat balasan yang setimpal dengan perbuatan dia.Jahatnyaa kau betina!  *haaaa amek kau.BETINA and TWO THUMBS UP FOR U <3





No comments:

Post a Comment